Tibet'in Gençlik Pınarı ve Mucizesi

Tibetin 5 Hareketi ''Tibet'in Gençlik Pınarı'' adlı kitabı 2005 yılında bir kitapevinde dolaşırken görmüş ve almıştım.
O zamanlar sadece ''kişisel gelişim'' türü kitapları okuduğum yıllardı.

Kitabın ilk sayfalarında   5 Tibet  hareketini uygulayanlara, özellikle nasıl fiziksel bir değişim yaşadıklarını anlatanlara yer verilmiş.

Bu değişimleri okurken bir yandan gözleriniz parıldarken bir yandan da anlatılanları çok ütopik bulabilirsiniz.

''Tibet'in Gençlik Pınarı'' adlı kitap mucizevi sonuçlar sağlayan sadece  beş hareketten ibaret değil, ilerleyen sayfalarda beslenme biçimi ve mantra ile ilgili bilgiler de yer alıyor. Sanırım  5 Tibet egzersizinin etkileri ve sonuçları muazzam olduğu için ön plana çıkmış diyebiliriz aslında.

     Kitap size kuru kuru şunu yap bunu yap, demiyor. Bir hikayemiz var; gençlik pınarı sırrının
 peşine düşen bir Albay'ın hikayesi...

      Öyle uzun bir hikaye değil. Sürükleyici ve kısa.

       2005 yılından   Tibetin 5 hareketini uyguluyorum.Tabii dönem dönem kitapta bahsedilen
 bu hareketleri yapmayı bıraksam da tekrar başlayarak  bugüne kadar devam etmeyi başardım.

       Alışkanlık haline gelmiş bende. Hem de ne zaman bıraksam hep karşıma çıkıyor. Yeniden başlıyorum. Ancak kendimi vererek farkındalık içinde yapamadığımı itiraf etmeliyim. Konsantre olmuş odaklanarak yapsam ve beslenmeme de dikkat etsem belki ben de bu anlatılan mucize 
etkileri görebilirdim.

    Benim yaşadığım etkiler şöyle:
       Bu hareketleri yapmadığım zamanlarla kıyasladığımda  değişim ve etkilerini daha çok
 fark ediyorum.

       Şöyle ki ,bu 5 egzersizi yaptığımda erken kalktığımı gördüm. Daha planlı yaşamaya
 başladım. Hedef belirleyip uyguladığım bir yaşam şeklini benimsedim.

       Daha enerjik güne başlıyorum. Ne zaman bıraksam uyuşuk, geç ve zor kalkıyorum.

        Kitabın çok önemle durduğu bir konu var: Bazı rahatsızlıklarda doktora danışmadan uygulanmaması gerektiği...

Tibetin 5 Hareketinin Mucizevi Etkileri:
Gençleşmekten sağlığa çok önemli etkileri olan 5 Tibet hareketlerinin bazı yararları şöyle;

-Beyaz saçlar eski rengine dönüyor.

-Kilo sorunu olanlar zayıflarken, zayıf olanlar kilo almaya başlıyor

-Gençleşme (cilt güzelliği, kırışıklığın azalması  vb...) 10 yaş daha genç görünüm iddia
 edenler var.

-Daha enerjik ve iyi hissetme

-Gözler daha iyi görmeye başlıyor.

-Saçların dökülmesi azalıyor

-Hatta çatlaklara iyi geldiği,

-1-2cm boyunun uzadığını söyliyenler bile var...

 Egzersiz  yapmak istiyorsanız Tibetin Gençlik Pınarındaki bu 5 hareketi yaşamınıza
 katarak başlayabilirsiniz.

Tibet egzersizini yaparken:
-Nefese odaklanmak ,
-Hissederek yapmak önemli.
-Kendi etrafınızda dönerken bir noktaya bakarsanız başınız dönmesini önlersiniz:
 Dönerken ben elime odaklanırım. Bitince hemen önüme eşofmanımın üzerindeki resme
 bakarım. Daha iyi tanımlamam gerekirse gömleğin 2. veya 3. düğmesi olan yere odaklanın.

-Bu hareketleri yaparken iyi şeyler düşünün: İsteklerin gerçekleştiği yönünde yorumlar okumuştum.



Google+ Paylaş

Hakkında Unknown

Blog yazarı hakkında kısa bir açıklama
    Blogger Yorum
    Facebook Yorum

0 yorum:

Yorum Gönder