Yemek Yarışması ve Lezzet Sloganlari

yemek sloganları
 Mailimde yemek yarışma sloganlarıyla ilgili öneri isteyen bir mesajla karşılaşınca acaba bu konuda bir şeyler bulabilir miyim diye düşündüm. Yardımcı olmak amacıyla  bu mevzuyu bloğumda yazmaya karar verdim.

Ve bu bana yemek  sloganları ile ilgili bir yazı hazırlamaya yöneltti; ancak yemek sloganları neyi kapsadığı ve nerede kullanıldığı ile ilgili bir şey anımsamayınca, bir fikir oluşmayınca doğal olarak yemek sloganlarını bekletiyorum.

Yazım daha çok  yemek yarışması ve  lezzet sloganları  çerçevesinde oldu.
 Umarım buraya yazdıklarım sizler için fikir olur.
                                                        
Yemek Yarışması için Sloganlar:
Kahramanmaraş Yemekleri Dünyanın Gözdesi (Bu yarışma için uygun olur mu? emin değilim.
 En azından bir fikir sunar diye yazıyorum)
En Lezzetlisi Bizim Yemeğimiz...
En Lezzetlisi Benim Yemeğim...
Türk Yemeklerini Dünya Alem Biliyor...
Türk Yemek Kültürünü Dünya Biliyor...
Lezzetler Yarışıyor...
Bizim Yemek Kültürümüz...
Yemekte En İyisi Olduğunu Göster..
Yemeği En İyi Ben Yaparım, diyorsan ...
Bir Dünya Mutfağı
Marifetli Eller Yarışıyor...
Maksat Yemeğimizi Tanıtmak  Olsun...
Benim Yemeğim Çok Lezzetlidir...(diyorsanız)
Ben Bu İşte Ustayım...                        ''     
Çok Lezzetlidir Yemeğim...                ''     
En İyi Yemek Benimkisi...                  ''     
İyi Yemek Yaparım....                         ''     
Yöresel Lezzetler Olmazsa Olmaz...
Bizim Geleneksel Yemeklerimiz...
Bizim Yöresel Yemeklerimiz...
Ben Yemeklerin Ustasıyım...
Yemek Dünyası
Ben Yemekte Ustayım ...
Yemek Kültürümüz...
Yemek Kültürümüzü Yaşatalım...
Her Yöreden Lezzetler
Her Yörenin Kendine Has Yemekleri
Geleneksel Yemek Yarışması
                                                                                                             
Yemek Sloganları- Lezzet Sloganları-Yemek Reklam Sloganları:
Bu lezzet başka bir lezzet...
Lezzet Diyarı...
Tam Aradığınız Lezzetler...
Sağlıklı ve Doğal Lezzetler...
Ev Yemeği gibisi yok...
Lezzet Dünyası...
Damak Tadını Önemseyenlere Özel Yemekler...
Lezzet Dolu Yemekler...
Lezzete Lezzet Katan Tarifler....
Kalite ve Lezzet Bir arada...
Doğal ve Güvenilir Lezzetler...
Geleneksel LezzetArayanlar için...
Kaliteli, Doğal Yemekler....
Damak Tadına Önem Verenler için...
Muhteşem bir Sofrada, Keyifle Yenir Yemekler...
Keyifli Bir Sofra,  Lezzetli Yemekler...
VazgeçilmezLezzet
Sevilen Tatlar...
Tadı Damağımda KalanLezzet...
Geleneksel Yemek Tadında...
ÇokLezzetli...
Lezzetli  Yemekler Keyifle Yenir...
LezzetBahçesi...
Lezzet Şöleni
Bu yemekleri çok seveceksiniz...
Yemeklerinizle Fark Yaratın...
Hem kaliteli hem doğal lezzetler...
Çok Lezzetli Yemekler...
Yemek Lezzeti...
DeğişmeyenLezzet...
Güzel Yemeklerle Gününüz Güzel Geçsin...
Özel Bir Güne Özel Lezzetler...
Doğal Lezzet


Google+ Paylaş

Hakkında Unknown

Blog yazarı hakkında kısa bir açıklama
    Blogger Yorum
    Facebook Yorum

0 yorum:

Yorum Gönder