Yardim Kampanyasi Sloganlari

yardım kampanya sloganlarıSizden gelen sorular, istekler köşesine  devam ediyorum: Oyuncak  kampanyası için bir proje okulda başlatılmış  ve slogana ihtiyaç duyuluyormuş.  Bloğumda bu konuya yer vermeye karar verdim. Bazen fikirler çok sonra geldiği için buraya ekleme imkanım olsun istiyorum.

Böyle güzel projeler okullarda çok fazla olduğunu biliyorum. Zaman zaman yardım kampanyası ile ilgili  sloganlar için  yardım isteyenler oluyor. Daha sonra da olacağını düşünerek buraya yazmaya karar verdim.
Umarım iyi fikirler aklıma gelir, ben de mahçup olmam...

Oyuncak Kampanyası için Sloganlar:
Oyuncaklar Umut Verir...
Çocukları Mutlu Etmeye Bir Oyuncak Yeter....
Bir Çocuk Bir Gelecek
Çocukların Oyuncakları Olsun
Çocukları Mutlu Etmek için  Oyuncağınız Var mı?
Çocukların Bir Umudu  Olsun..
Umutlu Yarınlar için Oyuncaklar Olsun...
Çocuklar Oyuncaklarla Oynasın diye..
Çocuklar için El Ele...
Her Çocuğun Bir Oyuncağı Olsun...
Çocuklar Hep Oyuncaklarla Büyüsün....
Bir Oyuncakla Geleceğe Umut Ol...
Çocuk Demek, Gelecek Demek...
Çocukların Oyuncağa İhtiyacı Var...
Sizin de Çocuklara Bir Hediyeniz Olsun...
Oyuncaklar Umut Olsun...
Oyuncaklar,  Çocuklara İyi Gelir...
Bir Oyuncak Bin Umut...
Çocuklar Bizim Geleceğimiz...
Çocukların Küçük Dünyasına Işık (Umut) Olun...
Yarınlara Umut Ol...
Bir Oyuncak Bir Mutlu Çocuk ...
Oyuncaklarınız Geleceğe Umut Olsun...
Oyuncaklarımızla Destek Olalım...
Bir Çocuğa Sen de Işık Ol...
Bir Oyuncak Hediyeniz Olsun...

yardım kamyanyası sloganları








Kitap Kampanyası Sloganları:
Geleceğin Okurları Kitaplarınızı Bekliyor...
Kitapseverler Artsın Diye Kitap Topluyoruz...
Kitaplarınızı Paylaşmak İster misiniz?
Kitap Geliştirir...
Kitapları Değerlendirmek İster misiniz?
Niye Kimse  Kitap Okumuyor Deme, Kampanyaya Desteğini Esirgeme... 
Kitap Hediye Et, Değişimi Fark Et...
Kitaplarınızla Kampanyamıza Destek Olun...
Herkes Kitap Okusun Diye...
Kitap Okuyorum...

Yardım Sloganları:
İyilik Yüceltir...
Yardım Etmek Bir Erdemdir...
Yardımlarınızla Gönüllere Dokunun...
Bir İyilik Bir İnsanın Dünyasını Değiştirebilir..
Ufak Bir Yardımla Gönülleri Kazanalım...
Yardımın Küçüğü Büyüğü Olmaz...
Sizin de Bir İyiliğiniz Olsun...
Desteğiniz Güç Verir...
En Zor Anlarda Herkesin Bir Desteğe İhtiyacı Vardır...
Desteğinize İhtiyacımız Var...
Siz de  Geleceğe Umut Olun ...
Sen de Bir İyilik Yap...
Küçük Bir Yardım Dünyaları Değiştirebilir...
Gönülleri Kazanalım...

Google+ Paylaş

Hakkında Unknown

Blog yazarı hakkında kısa bir açıklama
    Blogger Yorum
    Facebook Yorum

1 yorum:

  1. Cocuk Kiyafeti toplama ile ilgili bir slogan arıyorum.icinde deva kelimesi olmasınida düşünüyorum. Bana yardımcı olurmusunuz

    YanıtlaSil